01 November 2010

AYZASTUDYO.COM GIVEAWAY CONTEST!

Salam everyone...!

:) walaupun sekarang sepatutnya tengah bz study - esok exam kot huhu - tapi, sempat blogwalking.. sebenarnya jalan-jalan cari benang kait untuk kak emy yang tempah set baby (color army). then, terjumpa blog kak Ayza ni.. ayzastudyo.com dan kedai benang kait online milik kak Ayza juga..! www.benangkait.com

hah... sangat seronok seronok seronok.. hehe. sebab kat Malaysia ni kan susah nak cari benang kait cantik - cantik macam kak Ayza jual tu.................. saya cari benang untuk kait set baby.. jalan-jalan kat kedai kak Ayza, tengok-tengok benang, banyak yang cantik-cantik.. huhu.. rambang mata jadinya.. ada buat entry pasal benang kak Ayza kat SINI, label je KOLEKSI, sebenarnya **berangan benang-benang tu jadi koleksi saya** hehehe

tetibe, tet! kak Ayza tengah buat giveaway contest plak..! klik ni AyzaStudyo.Com Giveaway!
huhuhu...

Lantas dengan tanpa segan silunya saya pun nak masuk contest akak..! hehe...

readers; please read the details ye...

okeh.. da siap baca..?

maka, saya nak fulfill the requirements - nak menang kan.. :D

kenapa saya layak memenangi hadiah yang kak Ayza tawarkan..??

1) saya memang kipas-susah-mati crochet. jadi, benang-benang tu bakal menjadi koleksi yang tak ternilai kepada saya i.e. dengan kata lainnya, insyaAllah berfaedah kalau akak bagi benang tu kat saya. hehe.. ia takkan terperosok dalam almari menjadi makanan lipas..

2) sekarang saya sedang giat menjalankan kerja-kerja mengait set baby - ramai sepupu bersalin i.e. dapat anak-anak buah baru.. hehehe... jadi, benang-benang kait tu bakal menjadi topi @ selimut @ mitten & booties baby... **oh, kalau dapat, alangkah seronoknya...!

3) sebab paling penting **walaupun ni sebab yang ke3, bukan yang pertama** benang-benang tu jarang dijumpai di Malaysiaku yang tercinta ini... kalau ada pun, very the mahal.. huhu

4) walaupun saya tak kenal kak Ayza secara realiti, kenal dalam alam maya pun kira kenal la kan.. :) maka, seandainya akak memberi benang-benang tu kepada saya, ia bakal menjadi tanda perkenalan kita. pastinya saya akan mengirimkan sesuatu untuk akak juga - walaupun mungkin saya bukanlah professional crocheter. hehe

5) last but not least, saya menyokong kedai akak ni, dan dengan ini, kedai akak akan selama-lamanya ada kat sidebar blog saya! - promise :)

okay, slogan untuk kedai kak Ayza; Dunia Kraf Tanpa Sempadan @ Dari Turki ke Malaysia
saya terfikir dua pulak. bagi kat akak untuk decide lah. hehe..

update: saya dah tempah benang dengan kak Ayza. tengah excited tunggu benang sampai. hihihi

1 comment:

  1. http://ayzastudyo.com/?p=450 .. alhamdulillah.. saya menang..! :) terima kasih kak Ayza. love ya..!

    ReplyDelete