11 November 2010

Brooch Berbatu Tahan Lebih Lama

anda perempuan? memiliki brooch yang cantik berbatu-batu?





mula mula beli, brooch tu berkilat, kan? da lama sikit, hilang satu batu. lepas tu, dua. kemudian, tiga. hmm... lepas tu, da tak cantik, kita pun pergi kedai, beli brooch lain, kan? hehe...

jimatkan duit anda dan jadikan brooch lebih tahan lama, berkilat, dengan batu permata yang tak tanggal.


bagaimana caranya?

try this..!
sapukan pengilat kuku kat brooch tu. pengilat kuku tu akan lekatkan batu-batu brooch anda kira jadi macam gam la... biarkan ia kering seketika dan... nescaya brooch akan nampak  berseri lebih dari biasa...

tapi AWAS
guna pengilat kuku yang takde warna ye... colorless
sapu yang warna-warni kang hancus brooch tu. jangan claim kat den lak nanti. eheehee...

No comments:

Post a Comment