11 November 2010

Sapa Nak Beg FREE?

Sedang mengemas almari untuk bercuti. hmm.. 
Tiba-tiba rasa macam nak buang je benda-benda yang semak kat bilik ni. huhu.. 
Tapi, nak buang camtu je, sayang la plak. Boleh Reuse, Recycle, Reduce cewah... tiba-tiba kempen kitar semula. Go Green. Sayangi bumi kita...!

Ingat tak BEG ni? *scroll sampai bawah. atas tu kasut baby*
hmm... Saya tak guna. Nak buang sayang. Tapi, nak guna, da ada beg gaya ni. Color pun hijau jugak.

MAKA...

Saya nak bagi beg ni kepada sesiapa saja.
ye...! SESIAPA saja. Awak ada blog ke takde blog ke, saya tak kisah.

Camana nak dapat?
Jadi orang pertama komen di entry ni, beg ini akan jadi milik anda...!

Senang kan... :)
Komen lah...

5 comments:

  1. hehe.. okeh. beg tu utk mumun. emel alamat ek. TAHNIAH :)

    p/s; baru kejap tadi post ni. 3 minit

    ReplyDelete
  2. emel add ada kat sidebar eh :D lupa lak nak bitau. tahniah sekali lagi. hehehe

    ReplyDelete
  3. ok. emel terima. tunggu eh. adiah pos balik cuti nnt. hehe

    ReplyDelete