08 November 2010

Things About Me - Tag

25 things about me!

sila baca ni dulu:"once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 5 people to be tagged.you have to tag the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

oh dear azwa. lenkali tak mo buat cmni lagi okeh. ni bukan personal blog utk akak. hehe..

1. suka makan nasi. of course dengan lauk ye..

2. suka minum air kosong. kalau cuaca panas, sehari boleh mencecah 2 jag.

3. suka mengait. cuba pusing keliling blog ni :)

4. suka suasana kampung. balik kampung best..

5. suka dengar lagu-lagu lama. 90's.

6. suka belajar seni. terutamanya folk-art.

7. suka tengok english movie. yang zaman victoria tu. baju-baju dorang pakai cantik.

8. bilik mesti ada jam dinding besar. MESTI.

9. sekarang, quite addicted dengan fb. uhuhu..

10. ada dua kedai di alam maya ni. boleh search "crochet kak ngah" kat fb ye :)

11. suka guna petua kecantikan orang dulu-dulu. lebih jimat dan selamat.

12. suka benda yang percuma.

13. tidur pakai stokin. kalau x, badan masuk angin.

14. tak tahan cuaca yang terlampau sejuk atau panas.

15. suka tengok bunga cantik yang ibu tanam kat depan laman rumah.

16. masa kecik keras hati. da besar kuat menangis.

17. pernah menang pertandingan mewarna no. 1 masa 6 tahun. dapat hadiah beg sekolah. seronok..

18. sayang gila kat bebear gemok.

20. ada dua mak. sorang mak kandung. sorang lagi makcik sedara yang tinggal berjiran masa kecik dulu.

21. pandai gubah hantaran. belum pro lagi lah :p

22. nak belajar menjahit bila ada peluang.

23. sedang belajar memasak. tapi, lebih suka buat kek dari masak lauk-pauk.

24. ada lesen kereta sahaja. motor? tak pandai bawak. hehehe

25. nak kawin dengan orang kaya :D *berangan*


nak tag;

1 - orang yang tag saya - azwa
2 - whitepurple
3 - bella
4 - nina
5 - faisal

No comments:

Post a Comment