19 November 2011

My Craft Garden 1st Giveaway

Dah lama tak masuk giveaway dari mana-mana blog. Jadi entry kali ini nak masuk giveaway Kak Lia of My Craft Garden. Here are the conditions;

1) Mesti ada blog sendiri ... ; this is my blog - crochet kak ngah

2) Buat satu entry ringkas bertajuk "My Craft Garden 1st Giveaway" dan copy banner giveaway kat atas tu and then link kan ke entry ni ; ada kat tepi tu


3) Sila tinggalkan komen beserta dengan email anda supaya senang saya nak hubungi kalau terpilih sebagai pemenang nanti... okeh. satgi saya drop komen eh :)

4) Kena follow ke? hehe...tak kisah, terpulang lah nak follow ke tak....(kalau nak, follow lah seikhlas hati ye...:) ; follow lah.. senang saya nak cari balik blog akak nanti hehe.

5) Opps...untuk yang tinggal di Malaysia sahaja ye....( senang nak pos hadiah nanti...;) saya orang Msia, Selangor.

6) Tarikh tutup giveaway adalah pada 17 Disember 2011 tepat jam 12.00 tengah malam... okies, arini 19/11/2011!


jom ramai-ramai. orang putis kata the more the merrier!


mudah-mudahan dapat hadiah! :)

2 comments:

  1. ok,tq zie!nampaknya zie adalah peserta pertama yg join GA akak...he2...wish u gud luck! nantikan keputusannya nanti ye...:))

    ReplyDelete
  2. thanks kak Lia.. saya pun wish luck untuk GA akak ni :)

    ReplyDelete